Віце-прем’єрам Володимирові Кістіону й В’ячеславу Кириленку відтепер працюватиметься оптимістичніше й різнобарвніше: на стінах біля їхніх робочих кабінетів на шостому поверсі Будинку уряду розміщено персональну виставку з майже восьми десятків робіт відомої української співачки, художниці, телеведучої, журналістки, науковця, громадської діячки Анжеліки Рудницької.
Цикли «Пролог», «Дерева-писанки», «День народження Сонця», «Радуйся», «Містерія літочислення», «Місячне приношення», «Прамісто», «Праморе», «Незриме коріння», «Сонцестояння», «Декаполіс» відкривають новий погляд на авторку, яка напрочуд вдало поєднала давні українські символи із сучасними трендами в мистецтві. Гобелени й вишиті різноманітними техніками картини створюють у глядача незбориме відчуття занурення у товщу віків, у витоки того, що називають українськими орнаментами й візерунками.
Голкова техніка, бісер, муліне, металева нитка на традиційному полотні виграють пастельними барвами, спираючись на традиції фольклору, промовляють до глядача зрозумілою мовою Всесвіту. Ніби загадкові кола на полях, залишені прибульцями, роботи змушують замислитися кожного з нас: хто ми, звідки прийшли і що робимо на планеті Земля?
Філософську та оптимістичну складову в роботах Анжеліки Рудницької відзначив державний секретар Кабінету Міністрів Володимир Бондаренко. Оглядаючи разом з авторкою експозицію, він наголосив, що вперше у Будинку уряду відкривається виставка, яку презентує сам художник.
Картини, на його думку, надихатимуть співробітників Секретаріату Кабінету Міністрів і людей, які приходитимуть на екскурсії до Будинку уряду. «Анжеліка переносить усі свої почуття в роботи, якими надихатимемося і ми. Тож робитимемо ще більше корисних речей для суспільства», — зазначив Володимир Бондаренко.
Упродовж усієї презентації відвідувачі не полишали майстриню: хтось просив сфотографуватися, хтось поділитися тим, що її надихає. Анжеліка Рудницька не лише радо робила з усіма селфі, а й охоче розповідала зокрема про свою благодійну роботу на сході країни, якій вона присвячує нині більшість часу.