УРЯДОВИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР ПОВІДОМЛЯЄ

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

«УК» продовжує досліджувати, з якими питаннями звертаються на урядову «гарячу лінію» жителі регіонів. Цього разу в Урядовому контактному центрі надали відомості по Вінниччині.

Нам повідомили, що в 2009-2011 роках на «гарячу лінію» надійшло 25 671 звернення вінничан. За дев’ять місяців поточного року кількість звернень збільшилася порівняно з аналогічним періодом минулого року на 5% і становить 7 118.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень (переважно скарг) з питань пенсійного забезпечення зросла у 2,2 раза, освіти — в 1,6 раза, комунального господарства — на 20,9%,  діяльності службових осіб — на 19%. При цьому значно зменшилася кількість звернень з таких важливих питань, як отримання субсидій (на 86,7%), земельні відносини (на 79,8%), умови праці і трудові відносини (на 38,8%), заборгованість із заробітної плати (на 37%), соціальний захист населення (на 11,6%).

Протягом 9 місяців 2011 року на урядову телефонну «гарячу лінію» від вінничан надійшло 701 звернення з питань соціального захисту населення. Так, громадянка з м. Вінниці звернулася з проханням надати матеріальну допомогу на придбання ліків. За рішенням виконкому Вінницької міської ради заявниці призначено одноразову грошову допомогу, що підтверджено нею під час зворотного зв’язку.

Житель Погребищенського району, 1927 року народження,  попросив призначити соціального працівника по догляду за ним. Погребищенська районна державна адміністрація повідомила про задоволення цього прохання.

Найбільше громадяни зверталися з приводу працевлаштування та проблем, які виникають у процесі пошуку роботи (27). Зокрема надійшло прохання від лікаря, який був евакуйований з Лівії до України.

Серед питань охорони здоров’я (110 звернень) жителів Вінниччини найбільше турбували проблеми, пов’язані з діяльністю закладів охорони здоров’я (32, або 29,1% звернень з питань охорони здоров’я), з роботою медико-соціальних експертних комісій (20, або 18,2%).

Безумовно, чимало звернень з цих питань вирішені позитивно. Зокрема житель  Вінниці, батько багатодітної сім’ї, поскаржився на відмову у лікуванні сина за кошти лікарні. За повідомленням Управління охорони здоров’я та курортів, лікування дитини проведено за рахунок бюджетних коштів у межах бюджетних асигнувань обласної дитячої клінічної лікарні, після чого дитина була виписана додому в задовільному стані.

Громадяни цікавилися, які заходи вживає уряд для запобігання дефіциту продуктів харчування, наприклад, гречки, ціна на яку була штучно збільшена в кілька разів.

Отримано пропозицію від заявників щодо можливого нормативно-правового регулювання цін на крупи для осіб, які страждають на цукровий діабет, оскільки особи вказаної категорії не зможуть підтримувати належний стан свого здоров’я через брак коштів на придбання цього продукту.

За 9 місяців поточного року Вінницькій облдержадміністрації надіслано для розгляду і реагування 1515 звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію». З цих звернень лише 17,5% (або кожне шосте) вирішено повністю або частково.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 5 448 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їхня кількість збільшилася на  7%.