СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Що робить влада для громади
Стабільна обстановка в містах і селах — результат роботи правоохоронних органів. Забезпечення порядку вимагає значних зусиль від дільничних, співробітників патрульно-постової служби, оперативників та інших представників органів внутрішніх справ. «УК» поцікавився в Урядовому контактному центрі, як громадяни оцінюють роботу міліції.
«Упродовж 11 місяців цього року на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет звернулося 8813 заявників із питань, що стосувалися компетенції МВС (8403), департаменту ДАІ МВС (394), департаменту Державної служби охорони МВС (16)», — зазначили в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру.
Громадяни зверталися з побутовими питаннями різноманітної тематики, зокрема повідомленнями про порушення громадського порядку, скаргами на членів родини або сусідів, із питань оформлення внутрішніх та закордонних паспортів, реєстрації місця проживання. Чимало звернень зафіксовано щодо організації оперативно-розшукових та слідчих дій, розслідування кримінальних справ.
Окремі звернення громадян стосувалися повідомлень про скоєння певних злочинних дій проти особи або власності, функціонування об’єктів грального бізнесу, здійснення незаконної торговельної діяльності, порушувалися питання технічного огляду та реєстрації транспортних засобів, отримання документів на право керування ними.
Надходили також скарги і від працівників правоохоронних органів, зокрема щодо проблем з виплати заробітної плати, незабезпечення належних умов праці, соціального захисту, поліпшення житлових умов працівників та їхніх сімей.
Крім того, громадяни надавали пропозиції щодо вдосконалення роботи правоохоронних органів, підвищення загального рівня культури у ставленні до людей, підвищення соціального забезпечення та захисту правоохоронців, а також перегляду розмірів стягнень за адміністративні правопорушення тощо.
Завдяки зверненню на урядову телефонну «гарячу лінію» громадянам вдалося розв’язати чимало проблем. Так, співробітники Шевченківського РУ ГУ МВС у м. Києві допомогли пенсіонерці з м. Бердичева Житомирської області, яка звернулася з приводу постійних телефонних дзвінків від представників ТОВ «Укркредит» із погрозами та вимогами повернути кредит, за яким жінка повністю розрахувалася ще у 2008 році. Як повідомила заявниця, після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» колектори припинили її турбувати. За інформацією правоохоронних органів, за фактом неправомірних дій працівників зазначеної організації порушено кримінальну справу.
Заявник з с. Шпилівки Сумської області звернувся до Міжрегіонального центру видачі паспортних документів у м. Києві для виготовлення закордонного паспорта у зв’язку з необхідністю терміново відбути до Ізраїлю для проведення офтальмологічної операції його доньці. Стан здоров’я дитини погіршувався щогодини, заявник оплатив чартерний літак. Фахівці центру, опрацювавши звернення, надіслали його відповідному органу виконавчої влади. Через деякий час з’ясували, що паспорт батько хворої дитини отримав протягом доби.
За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернувся 9171 заявник зі скаргами, заявами та пропозиціями.
0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua