У популярній соціальній мережі з’явилася відкрита група «Ціни для своїх». Добре знаю ініціатора створення цієї групи — журналіста Ігоря Поха. Він справжній гурман, поціновувач якісних продуктів, любить пройтися магазинами реальними й віртуальними, а потім щиро поділитися своїми враженнями та вподобаннями. Спочатку він просто розміщував пости на своїй сторінці, де радив адреси магазинів, де можна придбати якісну каву, чай, сир, вино за низькими цінами. Згодом виникла ідея створити групу. Мотивація проста і зрозуміла: «Група створена для того, щоб ми ділилися одне з одним ціновою політикою миколаївських магазинів, ринків, супермаркетів, таксі тощо. Виживемо разом».
До групи приєдналося майже 400 учасників, вона стає дедалі популярнішою завдяки тому, що саме тут можна отримати різноманітну інформацію: від дешевої ковбаси до економ-відпочинку. Причому до безпосередньої реклами окремих торгових марок чи мереж ставлення категоричне — не приймається. Миколаївці просто діляться адресами торговельних точок, де ціни по кишені. Такий варіант взаємної допомоги дає змогу зорієнтуватися в ціновій політиці та придбати продукти й товари за оптимальними цінами. Окрім того, деякі учасники діляться цікавими рецептами або викладають інформацію про незвичні, оригінальні товари і продукти. Приміром, Ігор повідомив, що в одній із крамниць продають кавуни з жовтою м’якоттю. А ще знайшов інтернет-магазин з екологічним конопляним одягом. До речі, він запропонував і рецепт перетворення кефіру на ніжний крем-сир. Слід заморозити до стану «цегла» пакет кефіру, потім покласти в друшляк, а коли стече вода, отримаєте сирок.
Ще один колега, Олександр Двойнисюк, повідомив, що в магазинах, розташованих за містом (поблизу холодокомбінату), можна придбати рибу, ковбаси, сири, чай та каву за оптовими цінами. А ось Діна Осадча пропонує якісний мед з батьківської пасіки значно дешевше, ніж на ринку. Людина вже заробила собі репутацію. Група, безумовно, корисна, а поради — цінні. Переконалася особисто. Порвалися в’єтнамки, а на вихідні планувала їхати на море. Купувати за 120 гривень базарне взуття, коли до кінця літа залишилися лічені дні, якось задорого. Зайшла на сайт групи і отримала безліч пропозицій. З’ясувалося, в одному з торговельних центрів розпродаж в’єтнамок по 25—99. Поїхала, купила відразу дві пари різного кольору. Легкі, зручні і головне — дешеві. І задоволення, і настрій позитивний. Отже, тепер мене, у новеньких в’єтнамках, чекає море.