Уряд посилив контроль за підготовкою об’єктів ЖКГ до нового опалювального сезону. З цього року всі акти та паспорти готовності мають підписати інспекція Держенергонагляду та Державна інспекція з експлуатації електростанцій та мереж. В Україні всі підготовчі роботи до зими слід закінчити до 1 жовтня, наголосив віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул.
Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло більш як тисяча звернень від заявників стосовно налагодження теплозабезпечення об’єктів соціальної сфери та житлового фонду. Питання, які турбували громадян найбільше, — недостатній рівень теплопостачання у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах (Луганська та Донецька області), а також відсутність опалення або гарячого водопостачання у закладах охорони здоров’я.
Наприклад, жителька Димитрова Донецької області звернулася зі скаргою на відсутність опалення у гуртожитку, який підпорядкований Димитровському професійному гірничому ліцею № 116. За її словами, у кімнатах, де мешкали студенти, було дуже холодно, а тому молоді люди постійно хворіли. Після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» опалення у гуртожитку було відновлено.
З Київської області зареєстровано скарги на погане опалення та відсутність гарячого водопостачання у дитячому відділенні Фастівської центральної районної лікарні. Як повідомила Фастівська державна районна адміністрація, питання було вирішено.
А харків’янка повідомила, що в обласній туберкульозній лікарні № 3 майже не гріють батареї. Головне управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації повідомило, що проблема виникла через порив водопроводу. Після закінчення ремонтних робіт подачу теплоносія відновили, температура повітря у приміщеннях відповідала санітарним нормам, що підтвердила заявниця під час зворотного зв’язку.
Гостра проблема з водозабезпеченням житлових будинків, особливо постачанням гарячої води у період підготовки до нового опалювального періоду. Тільки з питань неналежного надання послуг з централізованого гарячого постачання надійшло понад 2500 скарг. Переважно вони надходили з Києва, Полтави та Хмельницького. Більшість із них після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» вирішено позитивно.
Так, пенсіонерка з Києва (Солом’янський район) поскаржилася на те, що у її будинку протягом двох місяців не було гарячої води. З цим питанням вона зверталася до ЖЕКу №304, КП «Водоканал», КП «Київенерго», але його не вирішували. За інформацією Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, працівники РТМ «Голосієво» виконали ремонтні роботи. У будинку заявниці відновилося постачання гарячої води, що вона підтвердила під час зворотного зв’язку.
Загалом за період 23—30 вересня на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет звернулися 13 167 заявників.
0800-507-309.Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua