9 жовтня Україна та весь світ відзначатимуть День пошти. Це одне зі свят, які було запроваджено з ініціативи Організації Об’єднаних Націй. Всесвітній поштовий союз, серед членів якого й Україна, об’єднує 191 країну в єдину поштову територію.
Роль працівників поштового зв’язку важко переоцінити, адже вони поєднують людей, яких роз’єднали життєві обставини та великі відстані, забезпечують оперативне інформування населення, доставку посилок, бандеролей, товарів, високу якість послуг та культуру обслуговування.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта» ) має розгалужену мережу поштових відділень, що дає змогу громадянам користуватися його послугами в усіх куточках України.
Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку року на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет надійшло понад 850 звернень: зауваження та пропозиції щодо роботи підприємства поштового зв’язку, якості обслуговування, оплати послуг та роботи відділень. Передусім заявників турбували питання невчасного отримання аліментів та грошових переказів, посилок і передплаченої періодики, пенсій, соціальних виплат тощо. Звернення громадян до Центру сприяють розв’язанню більшості їхніх проблем та поліпшенню рівня обслуговування під час надання послуг поштового зв’язку.
Із села Воскресинці Івано-Франківської області на урядову телефонну «гарячу лінію» звернувся пенсіонер, інвалід ІІ групи, який поскаржився, що не отримував передплачених періодичних видань протягом місяця. За інформацією Центру поштового зв’язку Коломиї, ситуація виникла через помилку листоноші, яка вкладала видання до поштової скриньки сусідів. Проблему розв’язали: пенсіонер отримав усю належну йому періодику та вибачення за незручності.
З Луганська звернувся заявник, поштову скриньку якого перенесли на відстань 1,5 кілометра від його будинку. За результатами розгляду звернення Луганська дирекція УДППЗ «Укрпошта» повідомила, що стійку з поштовою скринькою, встановлену біля будинку заявника, зламали хулігани, тому знадобився час на виготовлення нової. Після звернення на урядову телефонну «гарячу лінію» питання вирішено повністю, поштову скриньку встановили на старому місці.
А жителька Кременчука розповіла, що протягом місяця не може отримати поштовий переказ аліментів у місцевому відділенні. Керівництво Центру поштового зв’язку Кременчука заяву розглянуло і згодом повідомило, що питання вирішено і переказ заявниця отримала.
Заявниця з села Бортнева Волинської області звернулася з проханням не закривати поштове відділення у селі Бужанка, адже воно обслуговує жителів шести найближчих сіл. Волинська дирекція УДППЗ «Укрпошта» заспокоїла жінку й запевнила, що закривати це відділення не планують.
Загалом на урядову «гарячу лінію» та через веб-сайт Урядового контактного центру з 30 вересня по 7 жовтня 2013 року звернулося 16 тисяч 384 заявники.
0800-507-309.Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua