СЕБЕ ПОКАЗАТИ
Як отримати МАКСимум
Українське державне підприємство «Антонов» вперше представляє на східному ринку регіональний реактивний літак нового покоління Ан-158, призначений для перевезення 99 пасажирів. Як зазначив голова правління Державного авіабудівного концерну, президент і генеральний конструктор ДП «Антонов» Олександр Ківа, новинка, представлена на МАКС-2011 орієнтована для експлуатації на пострадянському просторі з його недосконалими аеродромами, відповідає світовим екологічним нормам і має хороші економічні показники. Ми вже повідомляли про те, що участь наймолодшого представника родини Анів у попередніх авіаційних виставках в Лондоні і Парижі була вельми вдалою. Зокрема ДП «Антонов» і російська лізингова компанія ВАТ «Ілюшин Фінанс і Ко» уклали контракти на постачання загалом 20 таких машин.
Ан-158: курс на прибутковість. Фото з сайту bigpicture.ru
Щоправда, суперечка щодо оснащення Ан-158 ще триває: російська сторона наполягає на обладнанні цього літака російсько-французьким двигуном SaМ146, яким нині оснащуються літаки типу «Сухой Суперджет 100», а українська — двигуном «Мотор Січі»: нині пройшла сертифікацію саме версія літака Ан-158 з двигуном марки Д-148-436 виробництва української компанії. Чи вдасться дійти згоди, дізнаємося по закінченні авіасалону.