"У підмосковному Жуковському триває ювілейний десятий авіасалон"

Оксана ГОЛОВКО
18 серпня 2011

СЕБЕ ПОКАЗАТИ

Як отримати МАКСимум

Українське державне підприємство «Антонов»  вперше представляє на східному ринку регіональний реактивний літак нового покоління Ан-158, призначений для перевезення  99 пасажирів. Як зазначив голова правління Державного авіабудівного концерну, президент і  генеральний конструктор ДП «Антонов» Олександр Ківа, новинка, представлена на МАКС-2011 орієнтована для експлуатації на пострадянському просторі з його недосконалими аеродромами,  відповідає світовим екологічним нормам і має хороші економічні показники.  Ми вже повідомляли про те, що участь  наймолодшого представника родини Анів  у попередніх авіаційних  виставках  в Лондоні і Парижі була вельми вдалою. Зокрема ДП «Антонов» і російська лізингова компанія ВАТ «Ілюшин Фінанс і Ко»  уклали  контракти на постачання загалом 20 таких машин.

Ан-158: курс на прибутковість. Фото з сайту bigpicture.ru

Щоправда,  суперечка щодо оснащення Ан-158 ще триває: російська сторона наполягає на обладнанні цього літака російсько-французьким двигуном SaМ146, яким нині оснащуються літаки типу «Сухой Суперджет 100»,  а  українська — двигуном «Мотор Січі»: нині пройшла сертифікацію саме  версія літака  Ан-158 з двигуном  марки Д-148-436 виробництва української  компанії.  Чи вдасться  дійти згоди, дізнаємося по закінченні авіасалону.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua