"Транспортники вирішили загартувати киян"

Інна КОСЯНЧУК
16 лютого 2012

Голова КМДА Олександр Попов зобов’язав керівника КП «Київпастранс» Миколу Ламбуцького їздити на роботу і з роботи виключно міською електричкою. Щоб на власному досвіді вивчити «температурний режим» у вагоні. Таку інформацію ми знайшли в Інтернеті і, щиро кажучи, майже поспівчували посадовцеві. Бо вивчати йому буде що. Там, розповідають люди, які щодня користуються цим видом транспорту, такий «дубняк», що кожна поїздка — майже подвиг. Це для звичайного киянина, який звик до подібних «сюрпризів». А ось для чиновника поміняти тепленький і зручний салон авто на переповнений і холоднючий вагон — справжній екстрим. Мабуть, транспортники вирішили киян загартовувати.

На цьому тлі нереальними здаються результати опитування, проведеного наприкінці минулого року в рамках розробки проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року. Ви не повірите, але його результати показали, що кияни, які мають власні машини, готові пересісти на автобуси, трамваї й електрички! 72% респондентів погодилися користуватися саме громадським транспортом, якщо той буде доступним, безпечним, чистим і комфортним.

Мабуть, погарячкували з відповідями. Бо якби таке опитування проводили зараз, результати його були б зовсім іншими. Адже після поїздки в холодній електричці слова «комфортність громадського транспорту» викликають у киян щонайменше регіт. Так «приємно і комфортно» їхати у вагоні, де температура не відрізняється від тієї, що на вулиці. Та на вулиці хоч рухатися можна, а у вагоні доводиться стояти нерухомо чи вмощуватися на холодне сидіння. У кращому разі — тулитись до сусіда… Тож ті, хто в теплішу пору року й не проти був залишити власні «колеса» вдома, нині відмовляються від такої ідеї й сідають у свої тепленькі авто. А «безколісним» нічого іншого не залишається, як заходити до промерзлих вагонів… А потім, відігрівшись і переставши «вибивати чечітку» зубами, вони скаржаться до кол-центру КМДА.  Цікаво: куди поскаржиться, проїхавшись, керівник «Київпастрансу»?

І все-таки. Що ж сталося — чи то транспортники економлять на обігріві вагонів, чи то з якоїсь іншої причини «морозять» киян? Це питання цікавить не тільки тих, хто катається в холодних вагонах, а й голову КМДА Олександра Попова. Вочевидь, відповіді на нього він не знайшов, бо доручив начальникові Головного управління транспорту та зв’язку КМДА Євгенові Водовозову з’ясувати, чому пасажирські салони неякісно опалюються, і запропонувати шляхи розв’язання проблеми. «Якщо в салонах міських автобусів, трамваїв або вагонах міської електрички холодно, нам треба визнати, що підготовка транспортного господарства до зими виявилася недостатньою. Необхідно вивчити усі варіанти збереження тепла в салонах рухомого складу громадського транспорту. Навіть якщо виправити ситуацію повною мірою цього року не зможемо, то до наступної зими ми зобов’язані ретельніше підготувати транспорт», — наголосив Олександр Попов.

Що ж, похвальна така турбота посадовця. Ось тільки чи не запізно почали турбуватися? Адже хто рахував, скільки людей не вийшли на роботу після такої «мерзлої поїздки» і скільки киян звернулося по лікарняні саме завдяки «комфортному» транспорту? А скільки ще звернеться після неоптимістичного «якщо цього року виправити ситуацію повною мірою не зможемо…»? Ну чому чиновники завжди «хрестяться після грому», коли вже давно існують громовідводи?..



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua