ЮВІЛЕЙ
Перетинати кордони держав без Шенгенських і будь-яких інших віз, на очах у багатьох дипломатів, котрі при цьому не висловлюють нот протесту, - таке можливе лише там, де всі на рівних підвладні іншим нотам - на партитурах оркестрантів.
Таке відбувалося нещодавно в Національній опері України, на концерті "Музика всіх континентів" до 65-ї річниці Організації Об'єднаних Націй, коли святкувалася, як наголосив Координатор системи ООН в Україні пан Адам Олів'є, відданість її принципам: "Незалежно від того, що масштаб діяльності організації розширився, те, що було в її серцевині на початку - підтримка безпеки, боротьба за мир, - залишилося. Всі агенції в системі ООН працюють на реалізацію однієї великої мети - людського розвитку".
"Україна пишається тим, що саме під проводом її представника були сформовані основні принципи та цілі ООН, - зазначив міністр закордонних справ України Костянтин Грищенко, - що вона була серед п'ятдесяти однієї країни світу засновників і поставила свої підписи під статутом ООН".
Музика, яка, за словами пана Адама Олів'є, об'єднує людей різних регіонів, культур та країн, тому що це універсальна мова всіх націй, того вечора так упізнавано-живописно переносила слухачів у далекі від Києва краї. Мелодії "Моєї батьківщини - Австралії" П. Алена проводжали до африканських таємниць "Мого кохання" І. К. Даіро; заворожували симфонічна версія аргентинського танго А. П'яцолли "Літо в Буенос-Айресі" із пристрасно-неповторним солістом-баяністом Павлом Фенюком, арабська пісня "Феве", "Пісенний віночок Китаю" -шармом цих творів було те, що симфонічний оркестр "Київ-Класик" під орудою його головного диригента й художнього керівника Германа Макаренка виконав їх уперше, але, як завжди, зачаровував високою майстерністю і цікавим трактуванням.
Заслужений діяч мистецтв України, диригент Національної опери Герман Макаренко - автор та художній керівник проекту "Музика всіх континентів", який Організація Об'єднаних Націй в Україні підтримує вже вдруге упродовж останніх п'яти років.