СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади
 

Провідним підприємством у галузі поштового зв’язку в Україні є Укрпошта. Чимало людей користуються її послугами постійно. Тож на урядову телефонну «гарячу лінію» звертаються громадяни з пропозиціями, побажаннями, зауваженнями щодо роботи пошти.

Так, цього  року надійшло 388 звернень з питань роботи пошти, зокрема УДППЗ «Укрпошта». Найчастіше зверталися жителі Києва, Дніпропетровської, Донецької, Миколаївської, Харківської, Львівської, Полтавської та Одеської областей. Здебільшого заявники телефонували щодо режиму роботи, якості обслуговування в регіональних відділеннях Укрпошти. Крім того, людей не влаштовують високі тарифи на оплату наданих послуг (11,8%).

Жителі Миколаївської, Вінницької, Дніпропетровської та Кіровоградської областей  проcили не скорочувати кількості поштових відділень у населених пунктах, оскільки це призводить до великих незручностей для людей з фізичними вадами, похилого віку. Результати скорочення позначаються також на доставці періодичних видань.

У поштовиків завжди багато роботи. Фото Володимира ЗАЇКИ

Урядова телефонна «гаряча лінія» намагається сприяти розв’язанню проблем заявників. Про це свідчать такі факти.

Жителька Дніпровського району Києва звернулася зі скаргою на неможливість вчасно отримати пенсію в поштовому відділенні через брак електропостачання, яке, згідно з оголошенням, мало бути поновлене лише через 5 днів. За повідомленням Київської філії УДППЗ «Укрпошта», тимчасове відключення електропостачання тривало протягом одного робочого дня. У подальшому керівництво Лівобережного поштамту вжило заходів для забезпечення  безперебійного  енергопостачання поштового відділення, зокрема завезений та підключений резервний генератор. Відділення було забезпечене електроенергією до відновлення електропостачання від «Київенерго», послуги надавали безперебійно, завдяки чому заявниця наступного дня отримала пенсію.

Пенсіонер з Харкова звернувся за сприянням щодо передплаченої газети «Урядовий кур’єр» № 5 за 2012 рік, яку він не отримав на свою поштову адресу. Відповідно до інформації УДППЗ «Укрпошта», в результаті проведеної перевірки з’ясовано, що листоноша доставив видання до поштової скриньки заявника того самого дня, причину неотримання ним газети з’ясувати не вдалося. Як виняток, працівники поштового відділення придбали зазначене видання і вручили пенсіонеру.

Жителька с. Кам’яногірки Іллінецького району Вінницької області звернулася з проханням не закривати відділення поштового зв’язку в населеному пункті. Вінницька дирекція УДППЗ «Укрпошта» надала роз’яснення, що у зв’язку з малими обсягами поштових відправлень та  неможливістю утримання збиткових стаціонарних відділень за кошти дирекції виникла необхідність зміни форми обслуговування. При цьому всі послуги, які надавав начальник поштового відділення, надаватиме в тому самому приміщенні оператор поштового зв’язку. Доставка листоношею поштових відправлень та періодичних видань не зазнає змін і здійснюватиметься в день їхнього надходження до відділення поштового зв’язку. Заявницю таке влаштовує.

Кожен бажаючий може зареєструвати своє повідомлення на веб-сайті Урядового контактного центру http://ukc.gov.ua./

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію»  звернулися  8502 заявники зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.