Цього року в межах реформування системи державної реєстрації уряд ухвалив рішення про ліквідацію Державної реєстраційної та Державної виконавчої служб. Це перший крок на шляху до досягнення європейських стандартів надання адміністративних послуг кожній людині, а також удосконалення роботи системи електронних онлайн-сервісів державними органами.
Завдяки такому підходу нарешті вдасться позбутися таких ганебних явищ, як черги, хабарництво, погане обслуговування, помилки у реєстрації актів цивільного стану та проведенні інших реєстраційних дій, зокрема державної реєстрації підприємницької діяльності, права власності на майно тощо. Адже кількість таких нарікань від громадян на урядову «гарячу лінію» з року в рік зростає.
Так, жителька с. Микуличі Бородянського району Київської області скаржилася на те, що у свідоцтві на право власності на нерухоме майно (будинок) на ім’я її чоловіка допущено помилку. Жінка тривалий час не могла отримати виправлений документ. Після звернення на урядову «гарячу лінію» вона нарешті одержала письмову відповідь від Головного управління юстиції у Київській області: помилку виправлено.
Заявник із м. Вінниці звернувся на урядову «гарячу лінію» щодо роз’яснення дій для поновлення його свідоцтва про народження, бо попереднє звернення громадянина до Головного управління юстиції у Вінницькій області не мало результатів. Зворотним зв’язком із заявником було встановлено, що чоловік отримав вичерпне роз’яснення по суті, яке його цілком задовольнило.
Житель м. Київ (пенсіонер, учасник війни, ветеран праці) звернувся з проханням посприяти у реєстрації права власності на його квартиру, оскільки працівники реєстраційної служби з невідомих причин йому в цьому відмовили. Головне управління юстиції у м. Києві зареєструвало право власності на квартиру заявника, про що він повідомив зворотним зв’язком.
Тільки після звернення на урядову «гарячу лінію» нарешті вирішено питання жителя з м. Шпола Черкаської області щодо державної реєстрації припинення його підприємницької діяльності. Чоловік неодноразово звертався до державного реєстратора з цього приводу, але той постійно відмовлявся приймати заяву, щоразу переносячи зустріч на невизначений термін. Головне управління юстиції у Черкаській області надіслало заявнику повідомлення про державну реєстрацію припинення його підприємницької діяльності. Вдячний чоловік повідомив про це зворотним зв’язком.
Доступність спілкування на урядовій «гарячій лінії» дає можливість громадянам оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади, впливати на викорінення негативних суспільних явищ і досягати при цьому ефективного розв’язання проблем.
Загалом за період з 21 по 27 грудня на урядову «гарячу лінію» надійшло 60 839 дзвінків та через інтернет зареєстровано 493 звернення.
0-800-507-309 — урядова «гаряча лінія» працює цілодобово. 044-284-19-15 — для жителів м. Києва.
+380-44-284-19-15 — для громадян, які перебувають за кордоном.
Веб-сайт Урядового контактного центру — www.ukc.gov.ua