КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 21 серпня 2013 р.
№ 752-р
Київ
Про затвердження проекту та титулу будови
“Будівництво Бескидського тунелю”
1. Затвердити поданий Міністерством інфраструктури проект “Будівництво Бескидського тунелю”, розроблений приватним акціонерним товариством “Проектний інститут “Укрспецтунельпроект” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими основними техніко-економічними показниками:
розміри тунелю, метрів: |
|
|
довжина |
— |
1764,5 |
ширина |
— |
10,5 |
висота |
— |
8,5 |
загальна кошторисна вартість будівництва, тис. гривень |
— |
2193916,263 |
у тому числі: |
|
|
будівельно-монтажних робіт |
— |
1552443,591 |
устатковання, меблів та інвентарю |
— |
41779,758 |
інші витрати |
— |
599692,914 |
із загальної кошторисної вартості виконано робіт станом на 1 січня 2013 р., тис. гривень |
— |
40443,243 |
у тому числі: |
|
|
будівельно-монтажних робіт |
— |
24556,626 |
устатковання, меблів та інвентарю |
— |
725,993 |
інші витрати |
— |
15160,624 |
строк будівництва, місяців |
— |
58,5 |
2. Затвердити титул будови “Будівництво Бескидського тунелю”, будівництво якої розпочалося у 2009 році, що додається.
Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 21 серпня 2013 р. № 752-р
ТИТУЛ
будови “Будівництво Бескидського тунелю”,
будівництво якої розпочалося у 2009 році
Найменування будови та її місцезнаходження: “Будівництво Бескидського тунелю”, залізнична дільниця Львів — Мукачеве |
Частка державної власності в майні забудовника на 1 січня 2013 р. — 100 відсотків |
Найменування забудовника: державне територіально-галузеве об’єднання “Львівська залізниця” |
|
Галузь: функціонування інфраструктури залізничного транспорту, F 45.21.1 |
Наявність робочої документації: розроблена на загальну кошторисну вартість — 540201,488 тис. гривень, у тому числі будівельно-монтажних робіт — 424389,1 тис. гривень |
Сфера управління: Мінінфраструктури |
Проектно-кошторисну документацію затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 752 |
Характер будівництва: нове |
Генеральна проектна організація: ПрАТ “Проектний інститут “Укрспецтунельпроект” |
Строки будівництва: 2009—2016 роки |
Генеральна підрядна організація: ПрАТ “Будівельна Асоціація “Інтербудмонтаж” |
Джерела фінансування: власні кошти державного територіально-галузевого об’єднання “Львівська залізниця”, кредитні кошти |
Показники будови (об’єкта) |
Згідно з проектно-кошторисною документацією |
Виконано |
Профінан-совано на 1 січня |
Завдання за роками |
|||
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||||
Протяжність тунелю, метрів |
1764,5 |
|
|
|
|
|
1764,5 |
Вартість основних фондів, тис. гривень |
1826610,828 |
|
|
|
|
|
1826610,828 |
Капітальні вкладення, тис. гривень |
2193916,263 |
40443,243 |
40443,243 |
216300 |
478071 |
562217,6 |
896884,42 |
Загальна кошторисна вартість, тис. гривень |
2193916,263 |
40443,243 |
40443,243 |
216300 |
478071 |
562217,6 |
896884,42 |
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
будівельно-монтажних робіт |
1552443,591 |
24556,626 |
24556,626 |
169000 |
323349 |
373169 |
662368,965 |
устатковання, меблів та інвентарю |
41779,758 |
725,993 |
725,993 |
4905 |
9110 |
10112,6 |
16926,165 |
інші витрати |
599692,914 |
15160,624 |
15160,624 |
42395 |
145612 |
178936 |
217589,29 |
Із загального обсягу капітальних вкладень за рахунок, тис. гривень: |
|
|
|
|
|
|
|
державного бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
інших джерел (власні кошти державного територіально-галузевого об’єднання “Львівська залізниця”, кредитні кошти) |
|
40443,243 |
40443,243 |
216300 |
478071 |
562217,6 |
896884,42 |
у тому числі кошти Європейського банку реконструкції та розвитку |
|
9113 |
9113 |
144000 |
166887 |
|
|