"Підземний перехід — це не розкіш?"

Ольга ПРОКОПЕНКО
26 липня 2014

Не вперше порушую питання безпеки жителів міста та району. Адже наше місто розділене залізницею. Є вельми популярний і велелюдний перехід через залізничні колії на станції «Геологічна». Незважаючи на його облаштованість, він незручний та небезпечний. Тут аж проситься підземний аналог наземного. Наскільки реально побудувати такий об’єкт, щоб уникнути людських смертей?

Федір ЛЮДНИЙ,
місто Кам’янка Черкаської області

Міністерство інфраструктури  повідомляє:

— Підземні пішохідні переходи під залізничними коліями не задіяні в технологічному процесі роботи залізниці, тому є об’єктами комунальної власності. Відповідно до статті 10 розділу III Закону «Про регулювання містобудівної діяльності», фінансування будівництва таких об’єктів здійснюється за рахунок державного або відповідного місцевого бюджету.

Враховуючи те, що підземний пішохідний перехід під залізничними коліями, який пропонується побудувати у м. Кам’янка, стане об’єктом комунальної транспортної інфраструктури міста, замовником проектування та будівництва цього об’єкта має бути орган місцевого самоврядування.

У свою чергу залізниця за умови звернення місцевих органів влади забезпечить у встановленому порядку розробку відповідних технічних умов на будівництво такого пішохідного переходу.

Для підвищення рівня безпеки руху пішоходів Одеською залізницею у 2003 році під час реконструкції зупиночної платформи «Геологічна» виконані такі заходи: обладнання пішохідного переходу відповідною звуковою та світловою сигналізацією, встановлення інформаційних знаків та заміна пішохідного настилу. 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua