СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Як відомо, без води неможливе життя. А без якісного водопостачання — нормальне існування будь-якої родини. Тому людей дуже турбує це питання.

Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет протягом січня—лютого 2013 року надійшло 719 звернень, у яких громадяни скаржилися на брак (327) і неякісне надання послуг централізованого холодного й гарячого водопостачання (244).

Від того, наскільки якісну воду постачають до наших домівок, залежить рівень   здоров’я і життя людей. Саме тому загальнодержавна програма «Питна вода України» на 2006—2020 роки спрямована на реалізацію державної політики щодо забезпечення населення якісною питною водою відповідно до Закону «Про питну воду та питне водопостачання». 

І все-таки у 2013 році громадяни продовжують скаржитись на непридатну для споживання воду з водопровідних кранів у їхніх квартирах. Так, концентрація  хімічних речовин у ній перевищує допустимі норми. Колір, смак і запах не відповідають стандартам. При знезаражуванні води хлором порушуються встановлені норми.

Громадяни повідомляли також про недоліки в роботі систем водопостачання та водовідведення — 148 звернень з 23 регіонів. Люди наполягали на необхідності ремонту систем водопостачання та водовідведення, підключенні їхніх будинків до системи централізованого водопостачання, налагодженні роботи свердловин і громадських колодязів, обслуговуванні й ремонті бюветів.

На вигляд вода чиста. Цікаво, а скільки там хлору? Фото Світлани СКРЯБІНОЇ

Через зворотний зв’язок представники місцевої влади повідомляють про те, як вирішують питання, котрі у своїх зверненнях порушують громадяни. Так, полтавчанка повідомила про неякісне надання послуг гарячого та холодного водопостачання до її будинку. Працівники управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міськради відповіли, що за інформацією КП «ЖЕО № 2», в будинку заявниці виконані необхідні ремонтні роботи й відновлено холодне і гаряче водопостачання. 

Жителька Керчі (АР Крим) поскаржилася на брак холодної води в її та прилеглих будинках через порив магістральної труби холодного водопостачання. Міськрада зреагувала швидко, і водопостачання відновили. Перебої були лише під час виконання аварійно-ремонтних робіт на водогоні.

Заявниця з Артемівська Донецької області звернулася з проханням відремонтувати бювет біля її будинку, який узимку через низьку температуру замерз. Виконком міськради повідомив, що фахівці КП «Бахмут-вода» провели ремонт, із бювета знову можна брати воду.

На урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет минулого тижня звернулося 12084 заявники.  

 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.