CОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Що робить влада для громади
Нині багатьох людей по всій Україні турбують питання ремонту будинків, якісної та безперебійної роботи інженерних систем, електропостачання, водопостачання та водовідведення, благоустрою прибудинкових територій і утримання їх в належному санітарно-технічному стані.
Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, в першому півріччі 2013 року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 2231 звернення з питань ремонту будинків (в 1,3 раза більше, ніж у відповідний період торік). Заявники переважно скаржилися на необхідність проведення ремонту дахів та під’їздів у житлових будинках.
Так, харків’янка просила відремонтувати покрівлю, що протікає, у багатоквартирному житловому будинку, де мешкає її мати. Харківська облдержадміністрація повідомила, що ремонт покрівлі над цією квартирою виконали працівники КП «Кулиничікомунсервіс» у червні цього року.
Люди також просять відновити зовнішнє освітлення вулиць та прибудинкових територій (271 звернення), оскільки ходити у темряві небезпечно, особливо для дітей, літніх людей та інвалідів. Прикладом може слугувати звернення інваліда ІІ групи із Сум на урядову телефонну «гарячу лінію», який поскаржився, що вуличні ліхтарі майже не освітлюють прибудинкову територію його будинку. Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Сумської міськради повідомило, що освітлення вулиці відновили на третій день після звернення заявника.
Чи відважаться батьки відпустити дитину гратися на майданчик, який майже перетворили на парковку? Фото Світлани СКРЯБІНОЇ
Із початку року надійшло багато звернень щодо водопостачання та водовідведення (681), майже третина з них — про пошкодження трубопроводів на міжбудинкових територіях (237). Так, пенсіонерка з Первомайська Миколаївської області повідомила про порив магістрального трубопроводу централізованого водопостачання і наголосила, що вода кілька днів потоком текла вулицею міста. Після звернення на урядову «гарячу лінію» порив трубопроводу оперативно ліквідувала аварійна бригада КП «Первомайський міський водоканал».
85 скарг стосувалися паркування автомобілів у недозволених місцях. Так, заявниця із Запоріжжя попросила встановити дорожній знак для заборони паркування біля її будинку, адже автомобілі не дають змоги людям ходити тротуаром. Запорізька міськрада повідомила, що біля будинку встановили дорожні знаки «Стоянку заборонено» і ліквідували самовільний паркувальний майданчик.
Загалом з питань благоустрою прибудинкових територій надійшло 1021 звернення, з них 122 — щодо впорядкування та створення безпечних умов на територіях дитячих майданчиків, що в 1,6 раза більше, ніж торік. Люди наголошують, що місця, де граються діти, слід перенести якнайдалі від автомобільних доріг і не допускати розміщення автомобільних стоянок поряд чи на тому самому місці.
Так, хмельничанка поскаржилася на понівечені гойдалки, шматки арматури та поламані гілки дерев на дитячому майданчику біля її будинку, а це загроза життю і здоров’ю дітей. Хмельницька міська рада навела лад і поінформувала, що на дитячий майданчик завезли пісок, відремонтували гойдалки, вивезли зламані гілки тощо: тепер діти можуть гратися безпечно.
На урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет з 1 по 8 липня звернулися 11 тисяч 616 заявників.
0800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua