СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Що робить влада для громади
Надворі у розпалі літо. Тож настав сезон відпочинку. Куди
поїхати, де поправити здоров’я? Ці питання цікавлять багатьох людей. Цілком
логічно, що з початком оздоровчої кампанії на урядову «гарячу лінію»
почали надходити звернення громадян саме
з цих питань. «Урядовий кур’єр» дослідив, що найбільше турбує населення під час
оздоровчої кампанії. Про це — у черговій публікації.
За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 4214 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їх кількість зменшилася майже на 17%. У переважній більшості питання стосувалися пенсійного забезпечення, соціального захисту населення та комунального господарства.
Звернення, які потребували більш детального розгляду, а таких зареєстровано 2024, Урядовий контактний центр надіслав на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади, а саме до центральних органів влади — 521, до обласних державних адміністрацій — 1046 та до інших організацій 457.
З питань організації оздоровлення населення і літнього відпочинку дітей за минулий тиждень до Урядового контактного центру звернулися 22 особи, у тому числі 15 звернень стосувалися проблем санаторно-курортного відпочинку, а у 7 зверненнях — питань відпочинку в дитячих оздоровчих таборах. Загальна картина по багатьох областях майже однакова: це неналежні умови перебування, погане харчування, неуважне ставлення персоналу до відпочиваючих. Приміром, Ірина (Вінницька обл.), Галина (Білоцерківський р-н, Київська обл.), Тетяна (м. Фастів, Київська обл.) повідомили про своє невдоволення під час перебування на відпочинку на Львівщині. Спочатку їм відмовили в заселенні до кімнат, а потім з’ясувалося, що дітей не будуть ні лікувати, ні годувати. На час звернення громадянки орендували житло за власні кошти, незважаючи на наявність путівок.
Мешканці с. Данилова Балка Ульянівського району Кіровоградської області попросили відновити роботу літнього дитячого табору відпочинку, створеного на території с. Данилова Балка, де було забезпечено якісне харчування та перебування дітей під постійним наглядом педагогів (табір закрили без пояснення причин 08.06.2011 року).
Надійшли також на «гарячу» лінію прохання від громадян посприяти, щоб не закривали медичні лікувальні та оздоровчі заклади в АР Крим, Донецькій, Житомирській, Одеській та Рівненській областях. Громадяни звернулися з проханням не припиняти роботу санаторію «Слов’янський» м. Слов’янська Донецької області, санаторію ім. академіка М. Н. Бурденко у м. Саки АР Крим, ДП «Клінічний санаторій «Лермонтовський» у м. Одесі.
Зазначена проблема потребує особливої уваги місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з метою ліквідації недоліків під час оздоровлення як дітей, так і дорослих.
ДОВІДКА «УК»
Урядова «гаряча лінія» працює, крім святкових днів та неділі, за наступним графіком: понеділок — п’ятниця з 8 до 21 години, субота — з 8 до 19 години.
Звертаємо увагу підприємців, що на базі Урядового контактного центру з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади спеціально запроваджено «Гарячу лінію» — «Діалог з малим бізнесом». Скарги приймають фахівці за номером телефону урядової «гарячої лінії»: 0-800-507-309.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.
Телефон урядової «гарячої лінії» 0-800-507-309.