"Кожне друге звернення — «комунальне»"

Валентина КОКІНА
1 листопада 2011

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Про що мріє пересічний громадянин у холодну пору? Звичайно, про затишну й теплу оселю. А чи скрізь у помешканнях саме так?

Ми навідалися до державної установи «Урядовий контактний центр», аби розпитати про клопоти українців щодо надання житлово-комунальних послуг. З’ясувалося, що кожне друге звернення, надіслане Урядовим контактним центром для розгляду органам виконавчої влади, — «комунальне».

Про гострі проблеми у цій сфері свідчить 2452 звернення, що в 1,7 раза більше, ніж у відповідний період торік. Більше половини загальної кількості звернень з питань комунального господарства становлять скарги на відсутність та неякісне надання житлово-комунальних послуг. Також у зверненнях громадяни порушували проблеми, пов’язані з обслуговуванням та ремонтом житлових будинків.

З настанням осінньо-зимового періоду гостро постала проблема відсутності опалення та підключення централізованого теплопостачання.

У зв’язку з цим Центр посилив увагу до таких звернень громадян, які невідкладно надсилали відповідним органам виконавчої влади для належного та оперативного реагування. Незважаючи на запевнення керівників окремих органів виконавчої влади та міських голів про готовність до опалювального сезону, протягом місяця спостерігалася тенденція до зростання надходження скарг на відсутність або недостатній рівень теплопостачання.

Тепло — не тільки материнське...Фото Укрінформу  

Ця проблема торкнулася й закладів охорони здоров’я, про що заявники повідомили у 13 зверненнях протягом поточного місяця. Слід зазначити, що в цьому році проблема набула актуальності, що підтверджено більшою кількістю скарг у жовтні 2011 року порівняно з аналогічним періодом торік, коли надійшло лише три скарги.

Подібна ситуація склалася в освітніх закладах. Зокрема на Урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 100 звернень, у яких громадяни скаржаться на відсутність або недостатній рівень опалення в приміщеннях навчальних закладів. Порівняно з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень з питань забезпечення теплопостачанням закладів освіти збільшилася майже у 8 разів.

Зростання громадянської позиції у суспільстві спонукає органи виконавчої влади на місцях активніше вирішувати проблемні питання, про що свідчать позитивні приклади. Так, жителька Луганської області скаржилася на відсутність опалення у дитячому садочку. За повідомленням Попаснянської райдержадміністрації, 21.10.2011 р. дитячий садок м. Попасна був підключений до системи опалення, що підтверджено зворотним зв’язком.

Жителька Луганської області скаржилася на відсутність опалення у загальноосвітній школі м. Стаханова Луганської області. Виконавчий комітет Стахановської міської ради повідомив, що станом на 21.10.2011р. школа  м. Стаханова підключена до системи опалення. Про це повідомила авторка звернення.

За минулий тиждень на Урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 6006 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їх кількість збільшилася на 66 звернень.   Урядова телефонна «гаряча лінія»: 0-800-507-309. Працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок-п'ятниця — з 8.00 до 21.00, субота з 8.00 до 19.00  



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua