На телеканалі ТЕТ тривають зйомки другого сезону реаліті-шоу «Ікона стилю». Перший сезон завершився торік.
Тему програми обрано не випадково. Творці шоу відстежили рейтинги подібних програм і переконалися, що глядачів цікавить проблема вибору стилю, вміння правильно і красиво одягатися.
За задумом авторів програми, її головна відмінність від інших — відсутність героїнь, які не розуміються на моді. За словами продюсера проекту Мартіни Макеєвої, якщо в проектах «Богиня шопінгу» і «Мода народу» була дозволена відверта вульгарність, то в «Іконі стилю» все по-іншому.
— У шоу беруть участь дівчата, які насправді претендують на звання ікони стилю. Ми маємо намір обрати кращу з кращих. Переможниць нагороджуємо триденною мандрівкою до Парижа, — розповіла продюсер.
Учасниці програми — жінки, для яких вміння правильно одягатися — частина професійного іміджу: співачки, актриси, телеведучі, власниці салонів краси.
Правила шоу прості: кожна з п’яти дівчат везе на проект валізу власного одягу. Судді на кожному етапі просять їх одягтися відповідно до певного стилю, про який оголошують уже на програмі. У цьому й полягає інтрига. Учасниця, яка впоралася із завданням гірше за всіх, вибуває. Причому не просто так — вона провалюється в люк подіуму з триметрової висоти! Щоправда, не все так страшно: спеціальна «fashion-яма» покрита товстим шаром поролону.
— Коли дівчата виходять на подіум на оголошення результатів, то тремтять від страху, — розповідає ведучий програми Володимир Остапчук. — Жахає навіть не сам момент падіння, а його очікування. Бувало, учасниці плакали і відмовлялися підніматися на подіум. Але правила є правила.
Стиль гранж , нью-лук, кежуал, бохо, гарсон, нюд — це далеко не повний список завдань для учасниць. Якщо щиро, раніше про такі тонкощі я й не чула. Тож програму вирішила подивитися — для загального розвитку. Адже демонструватимуть особливості стильних напрямів наймодніші дівчата країни!
— Не забувайте, що на вас дивляться тисячі глядачів, — такими зверненнями до учасниць підігрівав інтерес глядачів ведучий.
Отже, що ж ми побачили?
Перед першим завданням ведуча Настя Востокова приїжджає до кожної учасниці з рожевою валізою. Майбутні претендентки на почесне звання ікони стилю всієї країни з гордістю демонструють свій гардероб.
«Я надаю перевагу взуттю фірми Луї Віттон. У мене його понад 30 пар. Ось ці туфлі, наприклад, коштують 1,5 тисячі євро», — розповідає одна.
«Ця спідниця коштує 2 тисячі доларів», — ділиться друга.
«Дуже люблю шуби. У мене їх більш як десяток з різного хутра», — пишається третя.
Дівчата намагаються запхнути у валізу якомога більше речей, щоб уже на знімальному майданчику підібрати вбрання за умовами проекту.
Зізнаюся: всі випуски програми за минулий рік переглядала в Інтернеті. Цілий день — з ранку до вечора. Наприкінці спіймала себе на відчутті, що не можу зрозуміти, що саме я дивилася. Програму, де, як обіцяли, навчають бути стильними, чи пародію на неї?
Деякі учасниці насилу формували зі своїх численних речей комплект, який би відповідав завданню. Але був він якимось недоладним, негармонійним, мало схожим на стиль, що був заявлений. Це підтверджували професійні довідки і коментарі журі. Були конкурсантки, які зовсім не розуміли, що від них вимагають. Наприклад, конкурс «стиль білизни» провалили фактично всі учасниці, які вийшли на подіум у боді або чорних панчохах. Адже цей стиль, як, і всі інші, має особливості та вимоги. До речі, правильно сформоване вбрання у такому стилі має вигляд жіночний, ніжний та елегантний.
— Основні помилки дівчат у проекті — коли у вечірній образ вони намагаються привнести елементи стриптизу. Це, до речі, помилка дівчат всієї країни. Адже є взуття, призначене виключно для танцівниць стриптизу. Деякі наші учасниці використовують таке взуття разом з вечірньою сукнею, — вважає член журі Поліна Неня.
Утім, навіть це не найголовніше. Вражає те, що більшість жінок, які вважають себе стильними, не вміють красиво ходити, тримати поставу, грамотно розмовляти та інтелігентно спілкуватися.
«Це я ікона стилю, а не та сіра миша», — з перекривленим від злості обличчям вигукнула учасниця, яка провалилася в яму на останньому етапі.
Та чого очікувати від конкурсанток, якщо навіть судді періодично відпускають коментарі на кшталт «свисток (губи), бампер (дупа) і фари (груди) в неї клас», «звезда, блин, в шоке».
До речі, в журі гадають, що вони розмовляють російською, хоч це тільки на їхній погляд. «ПодошвА», «одеть на себя» тощо — такі «перли» різали вуха.
То що це? Реаліті-шоу, в якому можна пропіаритися або «вигуляти» гардероб? А як щодо молоді, яка на це дивиться? Раптом сприйме все всерйоз і насправді вважатиме, що стиль — це туфлі за 1,5 тисячі євро і спідниця за 2 тисячі доларів? Усього-на-всього!
Учасниця програми Христина Бикова: «Не завжди дорогі бренди роблять жінку привабливою»
Хто ж це — стильна жінка? Про це мені захотілося запитати в шеф-редактора одного з глянцевих журналів Христини Бикової, бо вона була однією з небагатьох конкурсанток, які справили гарне враження своєю інтелігентністю та елегантністю.
— Христино, чому ви вирішили взяти участь у шоу?
— Я ніколи не брала участі в подібних передачах, бо сором’язлива, мені краще бути спостерігачем, ніж учасником. Втім, стало цікаво і лестило, що саме мене запросили. Виявилося, що нічого страшного немає. Мені навіть сподобалося готуватися до конкурсів. Організатори намагалися створити для нас комфортні умови, постійно підбадьорювали. Стилісти у студії допомагали порадами щодо макіяжу, але вбрання ми підбирали самостійно. Про завдання чергового конкурсу дізнавалися у студії, тож часу на створення іміджу було обмаль.
— Як ви почувалися, падаючи із триметрової висоти? Було страшно?
— Відчуття страху в мені оселилося вже після падіння першої дівчини, коли почула страшний звук, з яким відчинявся подіум під її ногами. Потім думаєш: а що там унизу, чи справді м’яко? Невідоме завжди лякає. Протягом останніх трьох років я стала прихильницею екстриму: літала на парапланах, вертольотах і маленьких літаках. Але це були польоти, так би мовити, вгору. Це чудово! А ось стрибків униз боюся, з парашутом ніколи не стрибала. Коли відчинився люк і почала падати, мені здалося, що я довго летіла темним тунелем. На щастя, була м’яка посадка!
— Яку жінку можна назвати стильною?
— Звичайно, стиль — це розуміння того, що тобі пасує, вміння поєднувати речі. Але вважаю, що поняття стильності стосується не лише одягу. Це і музика, яку слухаєш, книжки, які читаєш.
На мою думку, стильна жінка — та, що вміє бути привабливою в будь-якій ситуації, має різноманітні інте?реси, інтелігентна, привітна і доброзичлива.
— Чи були для вас у програмі якісь неприємні моменти?
— Мені не подобалося, що деякі дівчата хвалилися відомими брендами, дорогими речами. Вважаю, що це неправильно. Не обов’язково мати одяг відомої й супердорогої фірми. Часто жінка, яка вміє щось зробити власними руками або просто має художній смак, дасть фори будь-якому бренду.
— Хто з відомих жінок для вас ідеал стилю?
— Мені дуже подобається, як одягаються Ріанна, Вікторія Бекхем і Агнесс Дейн. А ось орієнтуватися на смак таких зірок нашої сучасності, як Ніккі Мінаж та Анастасія Волочкова, не варто!