СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Що робить влада для громади
Уряд підбиває підсумки дворічної діяльності. «УК» з’ясовував в Урядовому контактному центрі, які проблеми порушували громадяни протягом цього періоду. Якщо звернутися до статистики, стане зрозуміло, що найактуальнішими були питання соціального захисту населення. З цієї важливої проблеми за два роки діяльності уряду на телефонну «гарячу лінію» надійшло 154387 звернень, з них 115336 — у 2010 році та 39051 — у 2011-му.
Протягом січня-лютого цього року було 1484 звернення щодо отримання соціальних виплат. Порівняно з аналогічним періодом минулого року їх кількість збільшилася на 3,6%.
Такі сучасні візки конче потрібні інвалідам. Але чи всім вони по кишені? Фото Олександра ЛЕПЕТУХИ
Громадяни зверталися щодо:
♦ умов отримання соціальної допомоги (34,2% звернень),
♦ правильності її нарахування (18,2%),
♦ затримок у виплаті соціальної допомоги (28,4%).
А саме — у зв’язку з вагітністю та пологами, при народженні дитини, по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, одиноким матерям, малозабезпеченим сім’ям, по догляду за інвалідом, особам, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС.
На урядову телефонну «гарячу лінію» надходили також звернення від громадян з проханнями надати матеріальну допомогу на лікування та соціально-побутові потреби (8%).
Найактивніше стосовно отримання соціальної допомоги звертаються жителі Одеської, Дніпропетровської, Донецької, Херсонської, Харківської областей та м. Києва.
Жителька м. Херсона звернулася на урядову телефонну «гарячу лінію» щодо призначення соціальної допомоги. Заявниця пояснила, що подала пакет документів для призначення соціальної допомоги по догляду за інвалідом до Управління праці та соціального захисту населення Суворовського району м. Херсона. Та розгляд документів для призначення допомоги затримують. Головне управління праці та соціального захисту населення Херсонської облдержадміністрації повідомило, що призначено щомісячну грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом, і виплата буде у наступному місяці. Після зворотного зв’язку заявниця підтвердила вирішення її питання.
Прикро, що людям доводиться звертатися з життєво важливих для них питань до центру, адже їх можна було вирішити на місцях, проте часто пересічних громадян чиновники не чують або дають відписки. Від такої практики треба відходити.
За період з 5 березня по 11 березня 2012 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулися 5501 громадянин зі скаргами, заявами та пропозиціями.
0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.