"Два колеса — не половина відповідальності!"

Валерій МЕЛЬНИК
19 липня 2011

БЕЗПЕКА

Стартував мотопробіг на чолі з дворазовим володарем титулу
«Найсильніша людина планети»

На трасу, протяжність якої становить понад 5 тис. км, вийшли відомі спортсмени, шоумени, представники громадських організацій. За 10  днів учасники пробігу побувають у всіх обласних центрах України. У кожному з них вони зустрічатимуться із жителями та даватимуть прес-конференції для представників місцевих ЗМІ.

На переконання організаторів, акція має привернути увагу суспільства до безпеки руху на дорогах держави. Як стверджує статистика, кожні 16 хвилин в Україні відбувається ДТП, а кожні дві години гине людина. Відтак мотопробіг має закликати учасників дорожнього руху до шанобливого ставлення одне до одного й суворого дотримання правил дорожнього руху. Тому акцію підтримав Департамент ДАІ МВС України. Можливості сучасних байків яскраво продемонстрував полтавчанин Валерій Кришень, який зовсім недавно повернувся із навколосвітньої подорожі, що тривала майже рік, і накрутив на своєму залізному «мустангу»  понад 60 тис. км.

 

Найзнанішим із тих, хто ризикнув сісти за кермо мотоцикла і взяти участь у цьому нелегкому марафоні, безумовно, є  дворазовий володар титулу  «Найсильніша людина планети» Василь Вірастюк.  Він зізнався, що  попри його серйозне захоплення байком уже четвертий сезон —  подолання такої великої відстані у короткий термін для нього буде серйозним випробуванням.

— Мотопробіг ставить  за мету спробувати донести людям, що байкери — теж люди і з ними треба рахуватися, — наголосив один із найвідоміших стронгсменів світу. — Мотоциклісти і велосипедисти — такі ж учасники руху, як і ті, хто їде в автомобілях!.. Саме тому у мене на спині футболки написано: «Два колеса — не половина відповідальності!»

Відповідаючи на запитання «Урядового кур’єра», Василь Вірастюк висловив і своє негативне ставлення до перевищення мотоциклістами максимальної швидкості руху у містах та їзди із «модернізованими» глушниками, що призводять до високого рівня шуму при рухові.

Як розповіли байкери, особливо багато аварій за участю мотоциклістів виникає тому, що водії автомобілів при повороті ліворуч запізно вмикають лівий поворот, а при обгонах часто не дивляться у дзеркало заднього огляду. 26 липня байкери планують повернутися до Києва, звідки й стартував мотопробіг.

ПРОБЛЕМА В ЦИФРАХ: 

За даними ООН, дорожні аварії у всьому світі стали другою причиною смерті серед молодих людей у віці 5 — 29 років і третьою — у віці 30 — 44 роки;  В автопригодах  у світі щорічно гине приблизно 1,2 млн чоловік; ще 50 млн людей дістають травми або стають інвалідами;

В Україні відносна кількість загиблих в ДТП у 10 разів більша, ніж у країнах Євросоюзу, США; у середньому за добу в ДТП гинуть 10 і дістають травми різного ступеня тяжкості понад 70 наших співвітчизників.

 



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua