ТЕХНІЧНЕ OБСЛУГOВУВAННЯ

Концерн "Укрросметал" відкрив у цьому році п'ять своєрідних лікувальних закладів і 19 їхніх філій в Україні, Росії, Казахстані та Білорусі


Мало того, влітку в концерні поставили амбітне завдання: щомісяця відкривати ще по одній новій філії! Та не думайте, що машинобудівники взялися за незвичний для них бізнес. Пацієнти в цих "лікувальних закладах" - компресорна техніка, котра потребує, так само як і будь-яка інша, гарантійного та післягарантійного обслуговування і ремонту.

Розгалужена система сервісних служб "Укрросметалу" (п'ять підприємств, 19 філій) та її розвиток - свідчення успішної роботи на внутрішньому та зовнішньому ринках. Пов'язаний він також з планами розширення присутності на них. До нинішнього року в низці зарубіжних регіонів концерн укладав дилерські угоди на сервіс своїх машин з місцевими підприємствами, надаючи їм повні права на проведення технічного обслуговування, ремонти, продаж оригінальних запчастин. Та нині цю практику за ініціативою почесного президента концерну Г. Дашутіна згортають, залишаючи тільки відповідальних та порядних, бо партнери часом виконували свої договірні зобов'язання не ретельно, що вело до негативних наслідків для техніки, а також становило реальну загрозу для безпеки людей. При претензіях такі дилери "переводили стрілки" на концерн. Тому й взялися за розбудову і розвиток переважно власних сервісних структур. Робота свого висококваліфікованого персоналу підвищить якість технічного обслуговування та ремонтів, привабливість для споживачів обладнання концерну, тобто - його репутацію - капітал, який важко заробити і легко втратити. Для реалізації цього проекту в концерні кілька місяців тому створили ТОВ "Головкомпресормаш-Сервіс", поставивши перед ним ще й завдання завоювати додаткову долю ринку обслуговування компресорної техніки за рахунок ремонтів та обслуговування машин різних виробників.

Власні структури до того ж дають змогу розширити діапазон послуг: організувати навчання техперсоналу замовників, оренду обладнання. А розташування концерном сервісних центрів, їхніх філіалів якомога ближче до підприємств, на яких працюють компресори, - запорука оперативності реагування на проблеми замовників. Це важливий показник, адже простій обладнання - це завжди втрати для того, хто його експлуатує.

Для ще більш тісного прямого контакту із замовниками створена цілодобова диспетчерська служба сервісу в Україні з безкоштовними дзвінками на неї зі стаціонарних телефонів за номером 0-800-501-502. Це дає змогу звернутися за порадою в головний офіс, внести свої пропозиції щодо роботи сервісних філіалів. Реєстр дзвінків перебуває під пильним наглядом перших керівників концерну.

Сервісне обслуговування техніки, як будь-який інший бізнес, створює конкурентне середовище, і в ньому з'явилися спритники з привабливими ціновими пропозиціями, готові без оригінальних креслень, спеціального обладнання, технологій, випробувальних лабораторій та кваліфікованих фахівців взятися за будь-який складний ремонт.

"Час від часу зустрічаємося з жертвами таких "майстрів", - розповів віце-президент із сервісу концерну Олександр Горілик. - Економія від їхнього ремонту зазвичай обертається потім зверненням до нас по допомогу, новими витратами, більшими за нерозумну економію. Свою ж конкурентоздатність підвищуємо зовсім іншим шляхом. Шляхом інновацій".

Прикладом такого підходу є впровадження "Укрросметалом" дистанційного моніторингу великих компресорних агрегатів (понад 15 м3 стисненого повітря на хв.). Дані, отримані за допомогою датчиків, через Інтернет в режимі on-lіne, користувачі, що мають пароль, зможуть побачити на сайті концерну http://www.ukrrosmetall.com.ua. Вони допоможуть удосконалювати конструкції, а сервісним службам -достеменно знати про стан машин. Тобто ці служби зможуть працювати й на випередження, звертаючи увагу на очевидні проблеми. Така собі рання діагностика. Вона тут, як і в медицині, - передумова вчасного, ефективного, дешевшого "лікування" й більш швидкого одужання.

Техніка і обладнання "Укрросметалу" для промисловості і транспорту грунтується на сучасних енерго- і ресурсозберігаючих технологіях. Отже, і сервіс як окремий напрямок діяльності тут вибудовують по-сучасному. Щоб виходило якісно і швидко.