"Чи буде тепло в оселях після зростання тарифів?"

22 листопада 2016

За прогнозами Укргідрометцентру тривалість поточного опалювального періоду буде близькою до середньорічної і коливатиметься від 160 днів на півдні країни до 180 – на півночі й сході. Загалом, кажуть, що цей опалювальний сезон може бути трохи коротшим, ніж минулого року, оскільки нинішня зима передбачається теплою, хоча можливі й різкі перепади температур, й доволі морозні дні.

Тож ще до офіційного старту опалювального сезону (15 жовтня), кожна область мала змогу самостійно приймати рішення щодо його початку. Адже саме в обов’язки місцевої влади входить забезпечення людей теплом. Цього року там, де впродовж чотирьох діб температура понижувалася до 8 градусів, вмикали опалення. І хоча нинішньої зими українці за опалення платитимуть більше, не в усіх оселях, навіть після повноцінного запуску опалювального сезону, можливе тепло. Натомість ми вже маємо наслідки проблемного початку опалювального сезону по країні – чималі рахунки за комунальні послуги, простудні захворювання і додаткові витрати на ліки, за які платять споживачі.

Як повідомили «Урядовому кур’єру» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, від початку року на урядову «гарячу лінію» з питань комунального господарства загалом надійшло 24 000 звернень, у більшості з яких йшлося про проблеми з підключенням до системи централізованого опалення, а також якості надання послуг. Заявники передусім наполягали на теплозабезпеченні об’єктів соціальної сфери, насамперед, закладів освіти та охорони здоров’я.

Так, заявник із Волинської області поскаржився на урядову «гарячу лінію» щодо відсутності опалення у закладах освіти Локачинського району області, а саме у селах: Колпитів, Білопіль, Шельвів та Козлів. Локачинською районною державною адміністрацією у Волинській області невдовзі громадянин був інформований про подання тепла сільським школам району, що й підтверджено зворотним зв’язком із заявником.

Позитивно вирішене питання і заявниці с. Білогородка Києво-Святошинського району Київської області, яка зателефонувала на урядову «гарячу лінію» через недостатність послуг централізованого опалення в дитячій поліклініці. За словами жінки, температура в лікувальному закладі не перевищувала +5°С. Громадянка обурювалася, що за таких умов перебування в лікарні навіть здорові діти можуть захворіти, не кажучи вже про хворих, які чекають своєї черги на прийом до лікаря. Києво-Святошинською райдержадміністрацією Київської області звернення жінки було уважно розглянуте, а про належне надання послуги підтверджено заявницею у телефонному режимі.

Пенсіонерка з м. Кропивницький звернулася на урядову «гарячу лінію», щоб повідомити про неякісне надання послуги централізованого опалення в квартирі, де вона мешкає. Заявниця розповіла, що на кухні батарея ледь тепла, а в кімнаті взагалі – холодна. Головним управлінням житлово-комунального господарства міськради жінку повідомили, що цей прикрий випадок стався через тривалі пусконалагоджувальні роботи будинкових мереж та магістральних трас опалення. Пенсіонерку запевнили, що нині всі котельні комунального підприємства «Теплоенергетик» працюють згідно з графіком теплопостачання.

Слід зазначити, що після звернень громадян на урядову «гарячу лінію» та через веб-сайт Урядового контактного центру, оперативність та якість розгляду органами виконавчої влади цих звернень поліпшується, що сприяє підвищенню відповідальності комунальників перед споживачами.

За період із 14 по 20 листопада 2016 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 270 052 дзвінки, а також 1304 звернення зареєстровано через Інтернет.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію громадяни можуть, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно як зі стаціонарних, так і телефонів мобільних операторів (Київстар, Vodafone Україна, Lifecell).

Для підприємців «гаряча лінія» діє за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Киянам надається прямий міський телефон урядової «гарячої лінії» за номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua