"Чи буде повітряний експрес українським"

1 серпня 2013

ТЕСТОВА ПОЇЗДКА

Крюківський вагонобудівний завод представив свою продукцію Національному проекту колійного сполучення Київ—аеропорт «Бориспіль»

У рамках заходу здійснено тестову поїздку за маршрутом Полтава—Харків, під час якої продемонстровано основні технічні характеристики поїзда Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) ЕКр-1: рух зі швидкістю до 160 км/год, робота систем безпеки та контролю, забезпечення безупинного руху при переході з ділянки із змінним струмом на ділянку з постійним струмом та навпаки, комфортабельність у різних класах вагонів та додаткові зручності для пасажирів.

Участь у заході взяли голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами Владислав Каськів, представники ДП «Повітряний експрес», Мінінфраструктури, Укрзалізниці та Крюківського ВБЗ. За підсумками тестування представлено звіт, що продемонстрував відповідність потяга технічним параметрам Нацпроекту «Повітряний експрес» та зафіксував основні технічні показники електропоїзда.

«Рішення про вибір рухомого складу прийматиметься на конкурентних засадах спільно з китайськими партнерами Нацпроекту «Повітряний експрес» — генеральним підрядником, компанією СМСЕС. Нашим ключовим пріоритетом є використання українського національного виробника, що дає можливість розвивати економіку, створювати нові робочі місця», — підкреслив Владислав Каськів.

У свою чергу, голова правління — директор Крюківського ВБЗ Євген Хворост повідомив: «Вибір українського варіанту електропоїзда для Нацпроекту забезпечить конкурентоздатну вартість рухомого складу та, відповідно, проїзного квитка для пасажирів. Оскільки фінансування проекту здійснює ЕксімБанк Китаю, ми готові залучати китайських виробників до постачання окремого обладнання». Він також додав, що енергоспоживання електропоїзда становить близько 2 МВт, що запобігає надлишковим витратам та є значно ощадливішим за аналоги, що використовуються в Україні.

Керівник ДП «Нацпроект «Повітряний експрес» Андрій Галущак озвучив основні попередні технічні вимоги до електропоїзда: «Потяг Нацпроекту «Повітряний експрес» повинен мати п’ять або шість вагонів, бути розрахованим на 450—500 пасажиромісць та передбачати місця для осіб з особливими потребами.

Максимальна швидкість руху поїзда має становити до 140 км/год. ».

Остаточні технічні та організаційні вимоги до рухомого складу будуть визначені з урахуванням рекомендацій стратегічного консультанта проекту — компанії Ernst & Young, повідомляє прес-служба Держінвестпроекту.

Вітчизняний потяг не гірший за Хюндай. Фото УНIAН

Відділ новин 
«Урядового кур’єра»

ДОВІДКА  «УК»

Національний проект «Повітряний експрес» передбачає будівництво швидкісного залізничного пасажирського сполучення між ст. «Київ-Пасажирський» та Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це перший великий інфраструктурний об’єкт, що реалізується на окупній основі не за бюджетні кошти. Нацпроект фінансується ЕксімБанком Китаю. Загальна вартість проекту 372 313,5 тисячі доларів США.



При копіюванні даної статті посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua