Такого ажіотажу навколо побутової техніки, яку можна було купити під час акції в новому магазині мережі COMFY у Києві, не пам’ятаю із совдепівських часів. Покупці займали чергу після опівночі, хоча двері магазину відчинилися о 9-й ранку. У тисняві ніде яблуку було впасти. У такому скупченні людей, та ще й при мінусовій температурі почуваєшся вкрай ніяково. Лікті сусідів та їхні стусани давалися взнаки упродовж наступного дня. Черга відчувала ті ж самі лікті і стусани, що і я, але, незважаючи на такий екстрим, уперто чекала початку акції. Адже на кону така розкіш – давно омріяний телевізор, ноутбук чи холодильник. Знижки значні, акційної техніки обмаль, а бажаючих скупитися за дешевизну тьма тьмуща.
Подібні акції здебільшого проводять за кордоном. У США вони відбуваються напередодні свята Дня подяки. Покупці з’їжджаються чи не з усієї Америки. Дешеві магазини в багатій державі теж рідкісне явище. У дні акційних розпродажів супермаркети досягають річного товарообороту, а покупці ощасливлюються новими дешевими товарами.
У нас такі заходи теж приживаються. Хоч і видається збоку такий новітній закупівельний бум дивакувато – люди біжать, штовхаються, лаються і ремствують, але в такий нецивілізований спосіб досягають бажаної мети. Тим, хто встиг першим потрапити до прилавка й буквально схопити потрібну для себе річ – щастить вагомо заощадити на сімейному бюджеті. Та й товари тут неабиякі: якісні, фірмові, з гарантією. Тому зиск від акції мають усі. Господарі мережі розкручують свою торгівельну марку, не витрачаючи шалені кошти на піар, а покупці отримують товар за собівартістю, без комерційних накруток.
На такому заході побував і наш фотокореспондент Володимир Заїка. Мав намір придбати телевізор, ощасливився ноутбуком. Під час спринтерського забігу покупців ще й примудрився відзняти відеоролик. Що в нього вийшло – судіть самі.